Hvorfor er telefonpasning så vigtigt for din virksomhed?

Hvorfor er telefonpasning så vigtigt for din virksomhed?

Hvem besvarer telefonen i din virksomhed? Det kan umiddelbart virke som en nem opgave at få passet telefonen og besvare den, men sommetider kan det lige pludselig godt gå forkert i den anden retning. Man er måske en nystartet virksomhed, der ikke har tænkt på, at denne opgave med telefonpasning kan blive det, der afgør, hvor mange kunder og hvor meget mersalg og øget indtjening du kan præstere i løbet af kort tid.

Hvorfor er telefonpasning så vigtigt?

Hvorfor er telefonpasning så så vigtigt? Det er meget vigtigt, fordi har du en praksis eller en virksomhed, hvor der er mange kunder eller patienter der løbende ringer ind for at booke en tid, eller få svar på nogle relevante og akutte spørgsmål eller decideret få en akut tid, er det super vigtigt at de hurtigt kan få fat i dig som virksomhed. De kan også ringe for at få afklaret nogle spørgsmål, der er direkte videre fra leder til et salg, og derfor er det mere end vigtigt, at du har en effektiv og professionel telefonpasning i din virksomhed.

Hvad indebærer telefonpasning?

Hvad kan telefonpasning tilbyde jer? En professionel telefonpasser virksomhed kan hjælpe jer med at besvare alle telefoniske henvendelser og stille videre til de rette medarbejdere. Dette sikrer, at kunderne får fat i den rigtige person, og I kan bruge jeres tid på andre opgaver såsom udvikling og drift af virksomheden. Dermed sikrer I jer, at I bruger jeres ressourcer optimalt, og I får samtidig opbygget en troværdig relation til jeres kunder.

Booking

Telefonpasning kan også hjælpe jer med at booke tider til jeres patienter i et booking system. Hermed er jeres patienter sikre på, at telefonen bliver taget, når de netop har brug for hjælp til at booke en tid eller at komme hurtigt til behandling. Ydermere sparer I en masse penge for virksomheden, idet en fastansat eller deltidsansat sekretær skal have pension, feriepenge og penge under sygdom og barsel. Det er dermed et super effektivt og rentabelt system, at I udelukkende betaler for den telefonpasning som I har brug for.

Hvad kan telefonpasning ellers bruges til?

I kan også få en telefonpasser til at chatte med jeres kunder, såfremt de gerne vil stille et hurtigt spørgsmål. Ydermere kan Facebook og e-mails besvares hurtigt og effektivt, så kunderne føler og oplever, at de bliver imødekommet hurtigt og effektivt.

Skriv et svar

Copyright © 2020, Jbwu.dk - Alle rettigheder forbeholdes.